Hvad er content marketing? (Den ultimative guide)

Denne guide giver dig svarene på:

  • Hvad content marketing er
  • Hvorfor du skal arbejde det ind i din markedsføring
  • og hvordan du bruger det til at få flere og mere loyale kunder og større salg

Bonus: Du får også seks eksempler fra virkeligheden, som du kan lade dig inspirere af.

Når jeg er færdig med dig, så er du ligeså begejstret for at give dine kunder værdi i stedet for at råbe ad dem, som jeg er.

Klar?

Så kører content-bussen!

Hvad er content marketing?

Hvad betyder content marketing? Og hvordan virker det?

Content marketing handler om at få dine kunder til at tænke:

“H*n er sgu en flink/hjælpsom/
inspirerende/kompetent fyr (m/k). Dér handler jeg.”

På dansk har nogle oversat det med indholdsbaseret markedsføring. 

Kernen i content marketing er at give kunderne værdi gennem indhold.

På den måde skaber du en stærkere relation til kunderne. Det gør dem mindre tilbøjelige til at løbe efter det første og det billigste tilbud.

Content marketing er en strategisk tilgang til markedsføring, hvor du tiltrækker, fastholder og sælger til den rigtige målgruppe ved at skabe og distribuere relevant og værdifuldt indhold.

Modsætningen til content marketing er klassiske reklamer, hvor du rammer alle målgrupper bredt. Også dem, der slet ikke er potentielle købere.

Med et billede kunne det se sådan her ud:

Lyder det lidt hippieagtigt?

Måske. Men bruger du content marketing strategisk, kan udbyttet være:

  1. Et langt stærkere brand i målgruppens bevidsthed
  2. Flere og mere loyale kunder
  3. Mere synlighed og større salg (for et mindre annoncebudget og med mindre kold kanvas)

Hvorfor skal du bruge content marketing?

Der er flere gode grunde. De tre vigtigste:

  1. Det virker
  2. Det fremtidssikrer din forretning
  3. Du kan meget bedre måle effekten

Grundstenen i content marketing er, at virksomheden holder op med at tale om sig selv og sine produkter.

I stedet taler den ind i kundernes behov og problemer.

Det hjælper med at etablere virksomheden som hjælperen i eventyret – og kunden som helten.

Over mange år er effekten af traditionelle reklamer blevet dårligere.

Vi er blevet blinde over for:

  • Annoncer i avisen
  • Bannerannoncer på online nyhedsmedier
  • Tv- og radioreklamer
  • Plakater på busstoppesteder

Traditionelle reklamer er “Push”-markedsføring. Du “skubber” varen ud til kunderne.

Content marketing er “Pull”-markedsføring. Du tiltrækker kunderne, fordi virksomheden, produktet, ydelsen, personen eller budskabet bag er interessant.

Når virksomheder bruger traditionelle reklamer, svarer det til at råbe: 

“Kom og køb det her vaskemiddel!”

Bruger virksomheden derimod indholdsbaseret markedsføring, siger den: 

“Hader du også pletter på skjorten, som er svære at få af? Nu viser jeg dig tre lette trin til at komme af med dem.”

(… og det er selvfølgelig med et produkt, jeg sælger)

Med andre ord:

I stedet for at fyre op for salgsgassen bruger du indhold online til at:

  • Løse (mindre dele af) din kundes (store) problem
  • Inspirere dem til, hvordan de løser problemet
  • Hjælpe dem med at se, hvad dit produkt/din ydelse kan gøre for dem

Det giver kunderne tillid til, at du kan hjælpe dem. Fordi du forstår dem.

Content marketing er også en markedsføringsform, som fremtidssikrer din forretning.

Hvorfor?

Fordi det er med til at indprente dit brand i målgruppens bevidsthed på den lange bane.

Måling af effekten er en central del af din content marketing strategi.

Sådan én har du brug for.

Det vender vi tilbage til sidst i artiklen.

Først skal vi se nærmere på, hvordan content marketing virker, og hvordan du bruger det.

Sådan får du kunder med indholdsbaseret markedsføring

For du tænker måske, at det lyder fedt at blive dine kunders betroede rådgiver.

Én, de kan stole på.

Én, som de har positive tanker om, fordi du hjælper dem.

Én, de er loyale over for (altså, at de ikke stikker af til konkurrenten på grund af en minimal besparelse for eksempel).

Men hvordan forvandler du læsere, lyttere, seere eller følgere til betalende kunder?

Din strategi har forskellige elementer alt efter, hvad du sælger, og hvor din målgruppe er.

Der er trods alt forskel på, om du er B2B-konsulent og sælger komplekse ydelser som ledelsesrådgivning eller software – eller om du driver en mindre webshop, der sælger iPhone-covers til en 50’er.

Men uanset hvad:

Du skal kende dine kunder og deres købsrejse. På den måde kan du give dem det rigtige indhold på det rette tidspunkt.

Kunderne kommer ofte igennem fem faser:

Dine kunder har behov for forskelligt indhold på forskellige stadier af købsrejsen.

Inden du går i gang, skal du vide:

  • Hvem din målgruppe er – opstil eventuelt en persona
  • Hvor og hvordan kan du opnå din målgruppes opmærksomhed, så de lærer dit brand at kende?
  • Hvordan fanger du dem i researchfasen i forbindelse med et køb?
  • Hvordan får du dem til at købe?
  • Hvordan forvandler du dem til loyale kunder og ambassadører for dit brand?

Ved at påvirke kunden på strategiske dele af kunderejsen får du salget.

Hvordan laver du content marketing?

Når du – helt konkret – skal til at producere content, skal du tænke i værdi.

Hvordan kan du gennem din viden give dine kunder indhold, som hjælper dem, gør dem klogere og øger kendskabet og tilliden til dig?

Jeg er journalist og bruger blandt andet redskaber fra min journalistiske værktøjskasse til at lave indhold med relevans for specifikke målgrupper.

En anden metode (som jeg også bruger) er ved at arbejde med fem overordnede kategorier af indhold.

  • Svar
    Svar på dine kunders spørgsmål, bekymringer og indvendinger
  • Inspirer
    Giv dem idéer til, hvordan de bruger dit produkt eller din ydelse
  • Uddan
    Del ud af din viden. Uden at kræve et salg med det samme. Det giver et stærkt brand i målgruppens bevidsthed, og det er der skejser i på den lange bane.
  • Underhold
    Få dem til at grine eller fælde en tåre – rør deres følelser
  • Sælg
    Du hjælper kunderne af med deres problem ved at sælge din løsning til dem (gennem effektive salgstekster)

Én ting er indholdet (den information, du giver kunderne). En anden er formatet.

Der er ikke et enkelt format eller en enkelt kanal, som definerer content marketing.

Formater kan for eksempel være:

  • Tekst (artikler, blogindlæg, e-mails, opslag)
  • Billeder
  • Infografikker
  • Case-studier
  • Video (Live eller optaget)
  • Webinarer
  • Lyd (podcasts eller oplæsning af artikler)
  • Quiz eller test
  • PDF’er / andre filer med værktøjer
  • Og sikkert mange flere, jeg ikke kan komme i tanke om

Du vil sikkert være bedre til at lave bestemte typer content end andre.

Måske har du en skarp pen. Så er blogindlæg og nyhedsbreve mest oplagt.

Måske er du bedre til at tale og præsentere noget ansigt til ansigt. Så er videoer eller podcast måske mere til højrebenet for dig.

Hvilke formater du skal vælge afhænger i høj grad også af dit produkt, din målgruppe og hvilke kanaler du laver indhold til.

Og meget apropos kanaler…

Hvor markedsfører du dig med content?

Måske foretrækker du Instagram som medie. Måske synes du, det er “lallet” og foretrækker LinkedIn.

Men klap lige hesten…

Når det handler om at bruge indhold strategisk, er det vigtigt at sætte egne præferencer til side.

Du går jo heller ikke på Hjallerup Marked og forsøger at sælge en Ferrari, vel?

Det er ikke, fordi dine præferencer ikke må spille en rolle (jeg tror på, at nogle mennesker har naturlig flair for bestemte medier frem for andre, og det kan godt være en del af dine overvejelser).

Men hvis du udelukkende vælger medie efter, hvad du selv foretrækker, risikerer du, at det ender sådan her:

Hvad gør du i stedet for?

Igen skal du tænke på kundens rejse.

Hvilke kanaler er din målgruppe aktive på? Og hvor er de på købsrejsen, når de opdager dit produkt på den ene eller anden kanal?

Kanalerne til dit indhold kan være:

Søgemaskiner

Gennem (strategiske) blogindlæg og sider på hjemmesiden, som er søgemaskineoptimerede, bliver du fundet af kunderne, når de søger på ord eller spørgsmål, der relaterer sig til dit produkt eller din ydelse. 

Du kender Google. Andre søgemaskiner er Bing og Yahoo. Kunderne kan også finde dig gennem søgninger på YouTube.

Sociale medier

Dem kender du sikkert. 

Content marketing på sociale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Snapchat, TikTok, osv. skaber kendskab og synlighed i din målgruppe.

Her er stor værdi at hente for dit brand – uanset om du er et “one man-band” eller driver en større, etableret virksomhed.

Sociale medier hjælper dig også med at bevare relationen til eksisterende kunder og øge deres loyalitet.

Podcasts

Content marketing med lyd på kan være podcasts. 

Det dækker både over podcasts, som du selv laver, og når du deltager i andres.

E-mail markedsføring (nyhedsbreve)

Nyhedsbreve er uden sammenligning den kanal, som giver størst afkast i forhold til investeringen. Både i forhold til tid og penge.

Det er der særligt én grund til. E-mail markedsføring og marketing automation er permission marketing. Det lyder mere kringlet, end det er. 

“Permission marketing” betyder, at kunderne selv har sagt ja tak til at modtage tilbud fra dig.

Medier du ejer, låner eller betaler for

Men for at det ikke skal være løwn, så kan du også dele dine medier/kanaler op på denne måde:

Owned, earned og paid media.

A-hvaffor-noget? 

Hæng i. Det er vigtigt.

Owned media

Owned media er de platforme, du selv ejer og har fuld kontrol over. Det er typisk din hjemmeside og din nyhedsbrevsliste, men også dine brugerdata i eksempelvis Google Analytics.

Facebook kan lave algoritmen om eller smide dig af platformen. De her kanaler ejer du, og det kan ingen ændre på.

Dyrk dem – og pas godt på dem.

Earned media

Earned media er omtale, du har gjort dig fortjent til. Det kan være, når andre skriver om din virksomhed. For eksempel nyhedsmedier. Det kan også være, når du har lavet så godt indhold, at folk deler eller linker til det af egen drift. 

Når du tænker PR, delinger og links til dit indhold ind i din content marketing, får du flere gode ting:

  • Troværdighed (du kender godt det der med, at folk roser sig selv, ik? Det er lidt mere troværdigt, når andre gør det…)
  • Bedre ranking (links er med til at få din hjemmeside højere op i Google)
  • Større synlighed (fordi du når ud til folk, som måske ikke kender dig endnu)

Paid media

Paid media er, når du betaler for synlighed på sociale medier, søgemaskiner eller rykker annoncer ind i online- eller printmedier.

Hvorfor nævner jeg owned, earned og paid media?

Fordi:

For at få (virkelig stor) succes med content marketing skal du typisk blande dem.

Det er der tre grunde til.

  1. Betalt annoncering giver dig mulighed for at nå målgrupper, der ikke kender dig endnu – og ramme dem meget præcist
  2. “Fortjent” omtale giver troværdighed og synlighed
  3. Kanaler, du ejer, giver dig kontrol over din vej til kundernes opmærksomhed (og det er typisk her, det reelle salg foregår)

Tab ikke pusten. Vi bliver ultra konkrete nu.

Content marketing eksempler til din inspiration

Fedt, at du stadig hænger på!

Nu serverer jeg dig nemlig en saftig bøf.

Vi har kigget på:

  • Hvad content marketing er
  • Hvorfor det giver mening at bruge tid og kræfter på
  • Hvor og hvordan du kan kan markedsføre dig med indhold

Men måske kunne du bruge nogle konkrete eksempler? 

Det får du da!

Først får du tre eksempler på virksomheder, som formår at få fysiske varer over disken via godt og vedkommende indhold.

Derefter får du tre eksempler på virksomheder, der sælger ydelser eller ikke-fysiske produkter – og som rammer hovedet på sømmet i deres markedføring.

Er du soloselvstændig eller medarbejder i en mindre virksomhed, skal du ikke lade dig skræmme af, at det er mere etablerede virksomheder, jeg bruger som eksempler.

Jeg har en lille hjælp til dig efter eksemplerne.

Klar, pirat, start.

(Disclaimer: Jeg har ikke talt med marketingafdelingerne i de omtalte virksomheder. Eksempler og konklusioner er min egne observationer)

1. Fernet Branca underholder sig ned i kundernes maver

Kan man markedsføre en alkoholisk drik som Fernet Branca på Facebook?

Er du vimmer, mand, ja!

Se her:

Hvad er formålet?

Fernet Branca leger sig til synlighed i målgruppen på ekstremt effektiv vis. Med hundredevis af delinger af deres (organiske = gratis) Facebook-opslag får de massiv synlighed og kendskab.

Hvorfor virker det?

Folkene bag Fernet Brancas Facebook-side har særlig stor succes med aktualitet. Også kaldet newsjacking.

Når Donald Trump for eksempel vil købe Grønland, laver de et svar på det. Når alle har været fanget derhjemme på grund af corona, så bruger de målgruppens situation og følelser til at lave relevant indhold.

10 ud af 10 i content marketing for synlighed herfra.

2. Karolines Køkken tjener penge på reklamer (!)

Et af Danmarks ældste og klassiske eksempler på content marketing er… Karolines Køkken.

Hvis jeg siger “Karolines Køkken”, tænker du sikkert på kogebøger og opbagt sovs.

Men det er også et af de mest vellykkede (og tidligste) eksempler på content marketing på dansk jord.

Hvad er formålet?

Faktisk begyndte det med en krise. I 1950’erne satte England importen af smør ned. Danmark stod tilbage med et smørbjerg.

Derfor blev Karolines Køkken etableret for at sælge smør til danskerne. Ved at give dem lyst til at lave mad.

Hvorfor virker det?

Karolines Køkken virker, fordi det giver brugerne af opskrifterne værdi. Helt konkret: De hjælper med at lave god mad.

Strategien er endnu mere genial, fordi det med de fysiske kogebøger faktisk er blevet et selvstændigt produkt.

Arla bruger altså content marketing til at tjene penge to gange: På fødevarerne, der skal bruges i opskrifterne, og på kogebøgerne, som kunderne køber.

G-E-N-I-A-L-T.

Karolines Køkken er fortsat en væsentlig brik i Arlas content marketing.

3. NiceHair inspirerer kunderne hen til købsknappen

Skulle du være i tvivl, om content marketing kan få produkter over disken, så hop lige ned i min hjemlige andedam.

Virksomheden NiceHair, der har til huse i Esbjerg, slår alle konkurrenterne på vedkommende content.

Hvor mange reklamevideoer har du eksempelvis sendt ud i verden, som har fået over 300.000 organiske visninger?

Hvad er formålet?

NiceHair får øget kendskab til brandet i målgruppen, vedholdende synlighed hos dem, der allerede er kunder – og så får de salg.

Hvorfor virker det?

Uha. Hvor skal vi begynde… Der er mange gode grunde til, at NiceHair virkelig lykkes med deres content marketing-strategi.

For det første: De har virkelig godt styr på målgruppen. De bruger unge kvinder til at lave tutorials (altså videolektioner) med deres produkter. Kunderne er også unge kvinder, og de kan spejle sig i dem, de lærer af.

For det andet: De har droppet reklamegassen og giver værdi. I stedet for at sige “Køb den her børste” viser de, hvordan kunderne kan bruge den. De inspirerer kunderne direkte hen til købsknappen.

For det tredje: De har formået at udnytte deres kanaler på kanalernes præmisser, og de bruger deres indhold på flere platforme.

Kæmpe, stående applaus fra Contentsnedkeren til NiceHair. Effektivt arbejde.

4. Sleeknote løser kundernes startproblemer, så de køber og bruger produktet

Hvad kan stoppe en kunde i at købe et produkt?

Der er ydre problemer som:

  • Pris
  • Tid
  • Plads

Og så er der indre problemer som:

  • At de tvivler på, om de kan finde ud af at bruge det
  • At de er bange for, om det er penge ud ad vinduet
  • At de tror, de er for dumme (eller for kloge)
  • Indsæt selv en helt masse bekymringer og indvendinger

Netop den type problemer tager den danske softwarevirksomhed fat om roden på i deres content marketing.

Sleeknote holder blandt andet webinarer, hvor de hjælper kunder (og potentielle kunder) med at løse de problemer eller indvendinger de kan have for at komme i gang med at bruge produktet.

Hvad er formålet?

Sleeknote sælger popups til hjemmesider, så virksomheder kan få flere tilmeldte på deres nyhedsbrev.

For virksomheder, som enten har et nyhedsbrev eller overvejer det, vil oplagte indvendinger være:

“Det virker ikke i vores branche”

“Kan vi overhovedet sælge med nyhedsbreve?”

“Vi sælger ikke nok med vores nyhedsbrev i dag. Hvorfor skulle vi investere mere i e-mail marketing?”

“Pop-ups er irriterende, så de virker nok ikke”

Med både blogindlæg, podcasts og PR i branchemedier har Sleeknote skridt for skridt manet indvendingerne i jorden.

De bruger data fra deres egne brugere til at vise, hvordan man laver effektiv markedsføring via e-mail – og det skaber både interesse og kendskab hos folk, der endnu ikke er kunder, og plejer samtidig relationerne til Sleeknotes eksisterende kunder.

Hvorfor virker det?

  1. Det er troværdigt
    Sleeknote er generøs med at dele ud af sin viden på baggrund af data, virksomheden har direkte adgang til
  2. Det er konkret
    De råd, som virksomheden deler ud, er lige til at implementere for kunderne
  3. De hjælper målgruppen
    Også med problemer uden direkte relation til produktet. For eksempel: Hvordan du bygger en webshop, hvordan græsrodsorganisationer får flere donationer eller tips til de bedste bøger for webshopejere.

Det er et smukt eksempel på, hvordan en virksomhed tænker hele vejen rundt om kundernes situation og hjælper dem over de barrierer, de kan have for at købe produktet.

5. Dinero sætter sig på kundernes søgeord

Et andet eksempel på en virksomhed, som sælger ikke-fysiske produkter, er Dinero.

Dinero er et regnskabsprogram, som har specialiseret sig i at hjælpe nyetablerede selvstændige og iværksættere.

Hvad gør folk, som åbner deres egen forretning?

De googler. I vildskab.

Og hvad finder de?

Det her:

Dinero blogger om alle tænkelige problemer og udfordringer mindre virksomheder kommer igennem.

Hvad er formålet?

Formålet med Dineros Content Marketing er todelt.

(Det behøver du ikke tage mit ord for. Du kan høre deres CMO Patrick Teglstrup Rasmussen fortælle om strategien i podcasten Help Marketing her, hvis du vil i dybden.)

De skriver blogindlæg om, hvordan du opretter et CVR-nummer, hvordan skattereglerne er for enkeltmandsvirksomheder og et hav af andre konkrete problemer i forhold til at være ny selvstændig. Det gør de selvfølgelig ikke for deres blå øjnes skyld.

De gør det for at brande sig hos potentielle kunder.

Men den massive mængde indhold, som Dinero har fået skabt, har endnu en fordel:

Det aflaster kundesupporten.

Kunderne kan nemlig bruge bloggen som et opslagsværk. Og en stor del af indholdet er da også bygget på baggrund af netop kundernes spørgsmål.

Hvorfor virker det?

Ligesom Sleeknote formår Dinero at tænke hele vejen rundt om målgruppens situation.

  • De fanger potentielle kunder ved at løse de problemer, der går forud for behovet for et regnskabsprogram.
  • De sidder (tungt) på de søgeord, som målgruppen bruger, når de researcher på at etablere virksomhed.
  • De hjælper dem, når de er kommet ind i butikken i den gratis version, så de senere bliver betalende kunder.

Dinero er et smukt eksempel på, at det lønner sig at være generøs med sin viden.

6. We Love Emails uddanner kunderne til at forstå deres behov

Okay. Man kan sælge fysiske og ikke-fysiske produkter med content marketing.

Men hvad med endnu mere flyvske vidensprodukter som rådgivning og undervisning?

Risikerer man ikke bare at give al sin viden væk gratis – og så ikke få nogen kunder?

Jo… det er en reel risiko (som jeg vender tilbage til sidst i artiklen), men der er også enorm omsætning at hente ved at være generøs.

Det er Danmarks ukronede nyhedsbrevsdronning Christina Klitsgaard fra We Love Emails et glimrende eksempel på.

Hun sælger blandt andet kurser i e-mail markedsføring og tekstforfatning (hun er god – jeg har næsten rippet alt, hun har på hylderne).

Det gør hun blandt andet gennem content marketing på sin blog og i sit nyhedsbrev.

Hvad er formålet?

Christina er klog. Hun ved godt, at mange af hendes potentielle kunder slet ikke tror på, at nyhedsbreve kan sælge.

Det er 90’er-agtigt
(nej, det er top-moderne)
Sådan noget med spam om tilbud på viagra
(det er ikke spam, hvis du bruger det rigtigt)
Ingen gider da læse nyhedsbreve
(jo, det gør de, når indholdet er relevant for dem).

Så hvad gør Christina?

Hun banker alle fordommene i jorden først. Derefter giver hun dig viden (gratis), som hjælper dig i gang.

Og så tilbyder hun selvfølgelig en løsning, der øger dit salg: Hendes kurser.

Hvorfor virker det?

Det har jeg virkelig tænkt meget over. Som sagt er jeg jo hoppet i med begge ben nærmest hver gang, Klitsgaard er kommet med et tilbud.

Grundene til, at det virker er:

  • Med sit indhold får hun etableret sig som eksperten. Man stoler på, at hun kan hjælpe én.
  • Med konkrete eksempler, man kan spejle sig i, viser hun, at undervisningen virker
  • Hun kender sin besøgstid – hvornår hun skal give generøst af sin viden, og hvornår hun skal bede om salget

Hvad du kan lære af eksemplerne

Jeg håber, at du er blevet inspireret af eksemplerne.

At du kan se den forretningsmæssige værdi i at lave godt online indhold til dine potentielle og nuværende kunder.

Eksemplerne har forhåbentlig vist dig, at content marketing er en disciplin, som virker i stort set alle brancher.

Om du sælger produkter direkte til forbrugerne som NiceHair og Fernet Branca – eller om du sælger ikke-fysiske varer til andre virksomheder som Dinero og Sleeknote.

Fælles for alle eksemplerne er, at de har en strategi for deres content marketing.

Når du skal i gang med at markedsføre dig med indhold, har du også brug for en strategi.

Uanset om du sidder i marketingafdelingen i en virksomhed eller er soloselvstændig.

Hvilket bringer mig til…

Hvordan lægger du en content marketing strategi?

“Fint nok, Ninna,” tænker du måske.

“Jeg kan godt se, at content marketing giver mening, fordi jeg giver kunderne værdi og skaber en relation i stedet for at råbe efter dem i reklamer. Men det er ret overvældende. Hvor skal jeg begynde?”

Du lægger selvfølgelig en strategi. 

Strategien er din rettesnor.

Den hjælper dig med at holde tungen lige i munden, så du:

  • har klokkeklare formål med at markedsføre dig med indhold (så du ikke bruger tid og kræfter på noget, der ikke giver mening i din forretning)
  • ikke pludselig løber efter en ny trend (selvom det ikke giver mening i din forretning)
  • får “vandet” dine kanaler med nyt indhold (så kunderne ikke smutter eller glemmer dig)

Din content marketing strategi indeholder:

  • Hvem din målgruppe er
  • Hvilke platforme de er på
  • Hvilken type indhold og formater du skal lave
  • Hvor ofte du skal producere og dele indhold
  • Hvornår dit indhold har været en succes (for det kan du måle)

Brug for en hjælpende hånd?

Du er altid velkommen til at kontakte mig her eller booke 30 minutters (gratis og uforpligtende) sparring direkte i min kalender her.

Så taler vi om, hvad der kunne være en gangbar strategi for dig.

Hvem skriver?

Mit navn er Ninna Andreasen.

Jeg er uddannet journalist og har siden 2009 arbejdet med digital journalistik og kommunikation.

Siden har jeg efteruddannet mig indenfor content marketing. I dag driver jeg Contentsnedkeren, hvor jeg hjælper selvstændige og virksomheder med at få kunder online.

Jeg blogger om effektive salgstekster, hjemmesider, nyhedsbreve og sociale medier.

Du er velkommen til at connecte med mig på LinkedIn.

Ninna Andreasen

Journalist og indehaver, Contentsnedkeren

Læs flere indlæg

Kontakt Contentsnedkeren

Skal jeg hjælpe dig med tekster, der sælger dine ydelser og produkter?

Send en mail til ninna@contentsnedkeren.dk eller en besked samt dine kontaktoplysninger nedenfor.

Så tager vi en (uforpligtende) snak om, hvad din markedsføring har brug for netop nu – og om jeg er den rette til at hjælpe dig.

Share This