-----------------------------------

Har du en plan?

Eller laver du “hovsa”-markedsføring?

Kender du det her:

 

Det er mandag. Du har ikke fået kaffe endnu. Og pludselig kommer du i tanke om:

“Shit, jeg har ikke delt noget på min virksomheds Facebook-side i over en uge?!”

Det skydes højst sandsynligt, at du ikke har en klar plan.

Dette minikursus hjælper dig med:

  • At undgå “panik-delinger” på Facebook, LinkedIn eller Instagram
  • At sætte konkrete mål for, hvad du vil opnå med din online markedsføring
  • At vide, hvilke platforme du skal være aktiv på, og hvor ofte du skal lave indhold

Find den røde tråd i din online markedsføring, så du har klare mål, ved hvilke platforme du skal være aktiv på og hvor ofte du skal dele indhold.

Du betaler 0 kroner for minikurset, som bliver sendt direkte til din indbakke.

Du får også en arbejdsbog, som hjælper dig.

Samtidig får du frit abonnement på Contentsnedkerens nyhedsbrev.

Nul spam. Kun mails med tips, værktøjer og tilbud til din online markedsføring.

Du kan – naturligvis – til enhver tid afmelde dig igen med et enkelt klik.