Jeg hjælper dig med at sælge til dem, som allerede er interesseret (i stedet for at genere dem, der lige er i gang med noget andet)

Du skal ikke ringe kold kanvas. Kunderne skal da ringe til dig. 

Min mission er at hjælpe dig med at fylde din ordrebog.

Med timer i din konsulent-, rådgiver- eller freelancebiks. Med foredrag, forløb eller kurser – hvad du nu sælger i din forretning. 

Jeg tror på, at det er langt mere effektivt at sælge til nogen, som allerede er interesseret i de resultater, du kan skabe.

Måden du gør dem interesserede på er ved at være synlig online.

Derfor skriver jeg tekster, som giver din målgruppe lyst til at læse videre, klikke videre eller shoppe videre.

På LinkedIn, hjemmesiden og i dit nyhedsbrev.

Ja, tak til tekster, der giver synlighed og leder dine kunder i armene på løsningen (dig).

Nej, tak til robottekster og hysteriske reklamebudskaber, der kun støjer og ikke giver værdi.

Så hvad får du hos mig?

Du får tekster og indhold, som får kunderne til at reagere.

For eksempel at dine kunder:

  • Finder dig på Google og klikker ind på din hjemmeside
  • Læser dit LinkedIn-opslag, connecter med dig og får lyst til at hyre dig
  • Tilmelder sig dit nyhedsbrev og får nok tillid til dig, så de tør købe
  • Booker et møde direkte i din kalender, så de kan få et tilbud
  • Trykker på købsknappen og går i gang med dit online-kursus

Du ved… de ting, der faktisk betyder noget for din forretning.

 

Sådan arbejder jeg (typisk)

… når jeg hjælper dig med din samlede markedsføring

Trin 1: Vi fikser dit hjem på internettet

Har du ingen hjemmeside endnu – eller virker din side ikke optimalt? 

Så er det oftest bedst at begynde her. 

Et website giver din virksomhed troværdighed og et sted, vi kan lede dine potentielle kunder hen. Jeg skriver også SEO-tekster til den, så du kan få kunder fra Google.

Trin 2: Vi finder dine kunder online

Og så gør vi dig uimodståelig at følge! For eksempel på LinkedIn.

Ved at dele din viden og inspirere målgruppen positionerer du dig som eksperten på dit område, så kunderne får lyst til at ringe til dig frem for konkurrenten.

Ingen idéer til, hvad du skal skrive? Så gør jeg det for dig.

Trin 3: Vi får dem ind på dit nyhedsbrev

Ikke alle ønsker at have et nyhedsbrev, men jeg anbefaler det (næsten) altid til dig, som lever af at sælge viden og ydelser. Nå, ja… også produkter. For det er sindssyg effektiv markedsføring.

Med e-mails kan vi automatisere dig ind i kundens hjerte og hjerne. Uden at du skal klone dig selv for at finde tiden til det. 

Men virker det?

Her er nogle af de resultater, jeg har skabt for andre

N

Én kunde fik 46 salgsmøder med relevante leads (bare de første tre måneder)

N

Hos en freelancer resulterede et blogindlæg i, at han fik to store projekter ind - direkte fra indlægget

N

En selvstændig konsulent blev fundet på Google på et "money word" og fik fyldt kalenderen ud

N

En rådgiver har fået 120 faste betalende kunder, mens vi har arbejdet sammen

N

En kunde mere end halverede sin leadpris på LinkedIn fra 502 kroner til 222 kroner

Det kan jeg jo sagtens sige

Så hvad siger kunderne?

Knud fik en professionel hjemmeside

Vores hjemmeside var håbløs, gammel og ude af trit med dagens krav. Nu er den moderne og giver en kort og præcis præsentation af Heinsen & Agger til vores kundesegment.

Jeg frygtede, at det ville stjæle en masse af min tid, men processen har været professionel fra start til slut.

Knud Heinsen

Indehaver, Heinsen & Agger

Betina fik 46 salgsmøder

Nu kommer jeg længere ud på LinkedIn og har en større forståelse for markedsføring.

Jeg vil anbefale Ninna til alle, der gider høre på mig. Jeg er superglad for vores samarbejde. Det har gjort en kæmpe forskel for mig og mit firma.

Betina Carstens

CEO og grundlægger, ShowMyDay

Jakob får flere varme leads

Da jeg selv stod for al markedsføringen, kom der et opslag på LinkedIn og Facebook i ny og næ. Af varierende kvalitet og uden en rød tråd.

Nu er det hele sat i system. Jeg har dels overblik over, hvad der skal ske, men ikke mindst også en plan for hvornår.

Jakob Steinaa

Indehaver, ELRÅD.DK

Anne fik et solidt fundament for sin markedsføring

Ninna fangede lige med det samme mine tanker om, hvad det egentlig er, jeg vil med AluConsult.

Hun fik det gjort langt mere tydeligt og enkelt – både på skrift, men også for mig, når jeg skal sige det højt.

Anne Deacon Juhl

Ejer, AluConsult

Den obligatoriske
“Hvad er du for en fisk?”-sektion

Fun facts

Når jeg ikke hamrer i tastaturet for at skrive din næste storsælgende e-mailkampagne eller skabe kundemagnetisk indhold til din LinkedIn-profil… 

Så skriver jeg sange, som jeg tager ud og spiller for folk, der gider høre på det. 

Musik er nemlig min første (og største) kærlighed.

Da jeg opdagede den, fandt jeg også kærligheden til at skrive. 

Når jeg skriver musik, er jeg kreativ. 

Når jeg skriver tekster til din markedsføring, har jeg fokus på at opnå mål for din forretning. 

Boring, but important

Jeg er uddannet journalist fra Syddansk Universitet i 2011. Det blev til syv år i mediebranchen og tre år med adfærdskommunikation i staten.

Siden har jeg dygtiggjort mig inden for online kommunikation, copywriting og markedsføring. 

Jeg har blandt andet taget kurser i: 

E-mail marketing, markedsføring på sociale medier, e-mail automation og tekstforfatning af salgstekster. 

Ofte kontakter kunder mig for at få hjælp til teksterne, men får også hjælp til teknikken.

Se flere kedelige fakta fra mit CV på min LinkedIn.

Ofte stillede spørgsmål

Om samarbejdet og rammerne

 

“Kan du sidde og arbejde på mit kontor?”

 

Nope.

Jeg kan ikke udstå åbne kontorlandskaber. Det var én af grundene til, at jeg blev selvstændig. Når jeg arbejder alene og i ro, leverer jeg de bedste resultater.

Jeg sidder og arbejder hjemmefra, på min båd, i et sommerhus eller i udlandet.

Måske nede i en spand.

(Alle andre steder end i et åbent kontorlandskab faktisk!)

Vi kan klare utrolig meget via videokald på Teams eller over telefon og mail.

Det har corona dog lært os, ikke?

Når det er sagt, så: Hey! Det er altså ikke, fordi jeg ikke vil mødes med dig fysisk.

Det er mig, den er gal med, når det gælder kontorer. Ikke dig.

Kan vi få det til at passe, kan vi sagtens mødes til en kop mocca og en strategisnak.

Oftest befinder jeg mig på Esbjerg-kanten.

 

“Skriver du andre tekster end dem til online markedsføring?”

 

Sjovt nok sker der ofte det, at et samarbejde forgrener sig.

Derfor har jeg igennem tiden haft fingrene i meget forskellige tekster for mine kunder.

For eksempel har jeg skrevet: 

  • Jobopslag
  • Tilbudspapirer i forbindelse med offentlige udbud
  • Manuskripter til podcasts (måske kender du Mørkeland?)
  • Klassiske salgsbreve og bruchurer
  • En personalehåndbog
  • Videomanuskripter
  • Annoncetekster til printannoncer
  • Reklametekst til en trailer (!)
  • Og sikkert en hulens masse andet, jeg har glemt lige nu…

Har du problemer med en tekst, som ikke lige er til din online markedsføring?

Så koster det aldrig noget at spørge.

Skriv til mig på ninna@contentsnedkeren.

Så snakker vi om det.

 

 “Hvornår kan jeg hyre dig?”

 

Det afhænger lidt af omfanget af opgaven og din deadline…

Som regel er min kalender booket 3-4 uger frem. Så skulle din tekst være klar i går, er du desværre for sent på den.

Den mest direkte vej til min kalender er, at du sender en mail til ninna@contentsnedkeren.dk eller booker 30 minutters sparring i min kalender her.

Så vender vi din opgave, strategi og målsætning.

 

Nok om mig

Hvad skal du opnå i din virksomhed?

 

  • Skal din hjemmeside sælge for dig?
  • Vi du have kunder via Google?
  • Skal du være go-to-eksperten, dine kunder kender fra LinkedIn?
  • Vil du sælge (på autopilot) gennem dit nyhedsbrev?

Send mig en mail på ninna@contentsnedkeren.dk.

Jeg vender tilbage inden for maksimalt 24 hverdagstimer.

Du kan også tage genvejen og booke 30 minutters (gratis og uforpligtende) sparring direkte i min kalender her.

Så tager vi en snak om det.