-----------------------------------

markedsføring, der virker

Få flere kunder og større salg

Jeg forvandler ord til sorte tal på din bundlinje

Det er ikke det glittede papir i dit produktmagasin, som sælger varerne.

Det er heller ikke det flotte (og dyre) hjemmesidedesign, som giver penge i kassen.

Selv dine annoncer på Facebook eller Google er intet værd, uden den vigtigste ingrediens i din online markedsføring:

De rigtige ord, som får kunden til at klikke på “køb” eller “giv mig et tilbud”.

Contentsnedkeren hjælper virksomheder med at forvandle ord til sorte tal på bundlinjen.

Mød mig i videoen, hvis du vil hilse på.

Ninna Andreasen
Indehaver | Contentsnedkeren
Journalist og digital markedsføringsnørd

Indhold, der virker

Hvad får du hos mig?

 

Du får indhold, som får kunderne til at reagere.

Det kan være, at de:

  • Finder dig på Google og klikker ind på din hjemmeside
  • Liker din Facebook-side
  • Tilmelder sig dit nyhedsbrev
  • Booker et møde
  • Trykker på købsknappen

Effektive tekster er et håndværk. 

Det er derfor, min biks hedder Contentsnedkeren.

Du får nemlig tekster og indhold, der er gennemtænkt og grundigt bearbejdet.

Effektivt indhold online handler om at kunne udforme et godt argument, neutralisere kundens indvendinger, opbygge begejstring og få kunden til at reagere.

Det håndværk forfiner jeg.

Dagligt.

Værdier

Contentsnedkerens
kundepolitik

 

Jeg er et “one woman-band”.

Derfor har jeg ikke alenlange missions- og visionspapirer.

Men jeg har dog fem enkle regler for, hvordan jeg samarbejder med og behandler mine kunder.

1. Du får aldrig “standardprodukter”

Jeg går højt op i at tilføre værdi til lige præcis din forretning. Uanset om du har behov for en strategi for dine sociale medier, en supersælgende kampagne i dit nyhedsbrev eller nye hjemmesidetekster.

Derfor er der ikke noget, der hedder sjuske-Dorthe eller hurtig-Henrik i min butik.

Alle tekster og alt indhold er skræddersyet til dig.

2. Vi bliver enige om prisen, før jeg går i gang

Du får altid en fast pris på et tilbud. Den pris holder jeg mig under.

Det betyder, at hvis du ønsker lange, udspecificerede tilbud på timer og store kontrakter, så går du forkert hos mig.

Vores samarbejde fungerer bedst, når vi ikke har udmattet hinanden med diskussioner om penge først.

Når jeg kommer med et fast tilbud, kan du regne med det.

Om jeg sidder med opgaven lidt længere, hænger jeg mig ikke i – så længe du får det bedste resultat.

3. Jeg sender dig videre, når jeg ikke kan løse opgaven

Ét menneske kan ikke løse alle discipliner inden for kommunikation og online markedsføring.

Heller ikke jeg.

Derfor kan du have tillid til, at jeg peger dig i retning af den rigtige fagperson, når du har et behov, jeg ikke kan dække.

4. Jeg udfordrer dig, når jeg mener, du tager fejl

Jeg er et rart og venligt menneske, men det er mit ansvar at hjælpe dig til at tiltrække flere kunder og få større salg ud af din markedsføring.

Derfor stryger jeg dig ikke med hårene, hvis du tager fejl.

Vil du gerne undgå det, skal du undgå mig.

5. Du har fuld gennemsigtighed ved faste samarbejder

Har du købt mine ydelser på klippekort, eller har vi en fast aftale om månedlige leverancer – så kan du regne med fuld gennemsigtighed.

Det betyder eksempelvis, at du til enhver tid kan få oplyst mine ferieplaner eller andre perioder, hvor jeg ikke er tilgængelig.

På den måde ved du altid, hvornår du kan gøre brug af mine ydelser.

Trin for trin

Sådan arbejder jeg

 

Man griber ikke indhold og tekster, der virker, ud af luften. 

De er marineret i research. Plus en skefuld skriveteknisk håndværk og en god krydderblanding af viden om målgrupper, salgspsykologi og emotionelle triggers. 

(Jeg kan godt lide madmetaforer. Beklager).

Derfor stiller jeg dig en masse spørgsmål.

Spørgsmål som:

Hvem er du? Hvad laver du? Hvem laver du det for? Hvad har dine kunder brug for (uden de ved det)? Hvad ved de godt, de mangler? Hvad drømmer de om? Hvordan lyder din virksomhed?

For bare at nævne lidt… 

Derefter kigger vi på:

  • Hvad formålet med indholdet er
    (Vil du for eksempel have flere tilmeldte på nyhedsbrevet, flere bookinger af prøvekørsler, fremvisninger eller borde i restauranten – eller vil du øge salget af en bestemt ydelse eller et produkt)
  • Hvilket indhold du har brug for
    (Facebook-opslag, SEO-blogindlæg, en e-mailkampagne, LinkedIn-artikler eller andet)
  • Hvad budskabet er
  • Hvordan du strategisk får delt dit indhold smartest

Når vi har lagt en plan, går jeg i gang med at skrive og producere. 

Du får tekster og indhold til gennemgang. Har du rettelser, retter jeg til.

Derefter har du indhold, som tiltrækker flere kunder og giver større salg.

Goddaw

Mød ordnørden bag

 

Ninna Andreasen: Jeg er uddannet journalist fra Syddansk Universitet og har +10 års erfaring med målgruppebaseret digital journalistik og kommunikation. 

I mit seneste job arbejdede jeg med adfærdskommunikation i Staten. Der har jeg (tre år i træk) været med til at nedbringe antallet af fyrværkeriskader nytårsaften.

En ret svær opgave. Hvor meget tror du, mænd og drenge mellem 15 og 30 lytter til gode råd fra myndighederne?

Efter mere end 10 år i faget er jeg stadig dybt fascineret af, hvordan tekster og indhold kan få mennesker til… at gøre ting. 

Klikke på dit blogindlæg. Booke et salgsmøde. Tilmelde sig dit nyhedsbrev. Købe dit produkt.

Derfor har jeg løbende efteruddannet mig i digital markedsføring, e-mail marketing og copywriting.

I 2020 sprang jeg ud som selvstændig og etablerede Contentsnedkeren.

Jeg brænder for at hjælpe virksomheder med at forvandle bogstaver og Facebook-opslag til resultater på bundlinjen.

Skal vi fyre op under din firmakonto? 

Nok om mig

Hvad skal du opnå i din virksomhed?

 

Skal du have flere følgere på Facebook?

Skal du have flere varme leads på dit nyhedsbrev?

Skal flere kunder finde dig gennem Google?

Vil du overbevise kunderne om din faglige tyngde gennem blogindlæg og artikler? 

Send mig en besked via formularen nedenfor eller på ninna@contentsnedkeren.dk om dit behov eller problem. Jeg vender altid tilbage inden for maksimalt 24 hverdagstimer.

Du kan også tage genvejen og ringe til mig direkte på 42642470 eller booke 30 minutters (gratis og uforpligtende) sparring direkte i min kalender her.

Så tager vi en snak om det.

Kontakt

Send mig en mail her