-----------------------------------

Online markedsføring, der virker

Få styr på din målgruppe, dine platforme og dit indhold

Måske kender du et (eller flere) af de her problemer:

  • Du er i tvivl, om du skal være aktiv på Facebook, LinkedIn eller Instagram
  • Du er forvirret i forhold til, om blogindlæg, podcasts eller videoer er bedst til at markedsføre din forretning
  • Du har svært ved at finde tid til at producere indholdet
  • Du ved ikke, hvornår det er “godt nok”, og hvilke mål du skal arbejde mod
  • Du har ingen rød tråd i dit indhold, så det stikker i øst og vest
  • Du får ganske enkelt ikke nok salg ud af det i forhold til den tid, du bruger på din online markedsføring

Bare rolig: Du er helt normal. 

Uden en strategi at arbejde efter bliver online markedsføring ofte tilfældig. 

Det forhindrer dig – desværre – i at opnå det flow af nye kunder og salg, som du kunne få ud af din markedsføring.

Oplever du en af de udfordringer, vil en content marketing-strategi hjælpe dig viere.

Hvad får du?

En (praktisk og jordnær) strategi, du kan følge hver dag

 

Når jeg hjælper dig med at lægge en strategi for din online markedsføring, bliver vi ultra-konkrete. 

Med en content marketing-strategi får du styr på:

  • Hvem din målgruppe er
  • Hvilke platforme du skal være aktiv på for at nå den
  • Hvordan du får platformene til at spille sammen
  • Hvilket indhold du skal lave
  • Hvor ofte du skal dele
  • Hvilke mål du skal sætte, som giver mening i din virksomhed
  • Hvordan du optimerer din tid, så du ikke bliver “mast” af at skulle producere indhold

Sådan gør vi

Processen trin for trin

 

1. Vi holder et afklarende møde på en til halvanden time

Mødet foregår hos dig eller online via Zoom eller Skype.
På mødet afklarer vi blandt andet:

  • Hvem din målgruppe er
  • Hvad du sælger (eller vil sælge) til den
  • Hvilke platforme målgruppen er på
  • Hvilke platforme du eventuelt er aktiv på i dag
  • Hvad du ønsker at få ud af din online markedsføring
  • Hvor mange ressourcer du har til at lave indhold

2. Jeg udarbejder din strategi

Strategien er en konkret køreplan for, hvordan du markedsfører dig online.

Elementerne er:

  • Hvem er din målgruppe
  • Hvilke platforme skal du være på
  • Hvad er formålene med de enkelte platforme
  • Hvilken type indhold skal du lave på den enkelte platform
  • Hvor ofte du skal dele indhold
  • Hvad du skal måle på i din content marketing (for at vide, du er på rette vej)


3. Vi gennemgår strategien sammen

Vi holder et møde hos dig eller online over Zoom/Skype, hvor du får afklaret de spørgsmål, du måtte have.

Nu har du en køreplan, du kan gå i gang med straks.

Tre gode grunde

Derfor kan jeg hjælpe dig

 

✓ Jeg er uddannet journalist og har i +10 år arbejdet med digital kommunikation

Min solide erfaring med at skrive til forskellige målgrupper giver dig vedkommende tekster, der bliver til sorte tal på bundlinjen.

✓ Jeg har løbende efteruddannet mig i digital markedsføring

Det betyder, at jeg har den nyeste viden og de bedste værktøjer til at skrive tekster, som får dine kunder til at kontakte dig og købe.

✓ Jeg er på dit hold. Din succes er min succes

I mig får du en leverandør, som går lidt længere end de fleste for at sikre dig gode resultater.

 

Ninna Andreasen | Journalist med speciale i content marketing

+10 års erfaring med digital kommunikation, tekstforfatning og sociale medier. 

Spørgsmål og svar

Content marketing-strategi 

Jeg er allerede aktiv på Facebook/Instagram/LinkedIn… Kan du hjælpe mig med det?

Det kan du tro. 

Hvis du allerede er godt i gang, hjælper strategien dig med:

  • At have et klart formål med din markedsføring
  • At finde den røde tråd i dit indhold
  • Bruge din tid bedst muligt, når du laver indhold
  • Hvad du skal måle på
En strategi lyder lidt flyvsk. Er det noget for mig?

Når jeg lægger din content marketing-strategi, er mit primære mål at give dig en konkret køreplan. 

Den skal give dig overblik og konkrete anvisninger, som du kan følge.

En strategi skal fungere i praksis. Ikke dø en stille død i skuffen.

Derfor bruger jeg en del kræfter på at afklare med dig, hvilke ressourcer du egentlig har til at lave indhold.

På den måde får du en køreplan, som du kan bruge hver gang du skal poste på Facebook, LinkedIn eller Instagram, lave et blogindlæg – eller hvor du nu skal markedsføre dig online.

Må vi være flere med til strategimødet?

Selvfølgelig. Jeg anbefaler dog, at I maksimalt er tre personer med. 

På den måde sikrer vi, at vi kommer omkring de vigtigste spørgsmål – og undgår at vi går ud af for mange tangenter.

Jeg ved godt, hvad jeg skal gøre. Jeg har bare svært ved at finde tiden?

Netop derfor vil en strategi være en god idé. 

Med en strategi får du rammen for din content marketing, som sikrer dig:

  • Klare målsætninger for, hvordan dit indhold skal gavne din forretning
  • Klare retningslinjer for, hvornår du skal dele indhold
  • Hjælp til, hvordan du rent faktisk finder tid til at lave indholdet

Brug for at vende, om du har behov for en strategi?

Kontakt mig for en (uforpligtende) snak

 

Send mig en mail via formularen nedenfor for at aftale en snak om, hvad en content marketing-strategi kan gøre for dig.

Husk at skrive dit telefonnummer i mailen. Så ringer jeg dig op inden for 24 timer (på hverdage).

Du kan også fange mig på telefonnummer 4262 2470 på hverdage mellem klokken 8 og 17.